Vores mission

• Nyd Bare Danmark konceptet handler om, at se på Danmark med et positivt syn, samt skabe et multikulturelt image og fællesskab for alle familier, uanset nationaliteten.
  • I Nyd Bare Danmark tror vi på at de oplevelser vi tilbyder, styrker det sociale netværk mellem forskellige kulturer i Danmark, og giver mulighed til integration og dansk kulturforståelse.
  • Vores frivillige er primært unge mennesker af forskellige nationaliteter, som ønsker at have det sjovt og at skabe en forskel igennem frivilligt arbejde.
  • Dermed er det vigtigt at Nyd Bare Danmark giver dem en oplevelse af opmuntring, motivation, hygge og vejledning.

NBD Koncept udviklings Team

Bag om alle vores arrangementer, er der 3 mennesker som står for konceptudviklingen i Nyd Bare Danmark. Vi tænker innovativt og bruger forskellige metoder for at udvikle vores forening.

[smartslider3 slider=3]

Event Team & Helping Hands

Vi har to grupper af frivillige: Event Team & Helping Hands.

• Event Teamet er en gruppe af 5-9 seje frivillige, som står som leder for planlægningen af alle vores events – alt fra idé til implementering. Vi mødes hver mandag, kl. 16.00, på Kolding Biblioteket.
  • Helping Hands er de frivillige som mest hjælper på dagen, til selve arrangementet. De følger planen som bliver planlagt af gruppens ledere, og får et frivillig certifikat bageefter. Der er ikke så mange krav, kun at man er med til mindst to forberedelses møder. Vi samarbejder med ca. 150 frivillige fra både danmark og andre lande om året.

Vi er altid glade når der kommer flere frivillige i NBD. Hvis du tænker det kunne være noget for dig, kontakt os gerne.

Kommende events
Upcoming