Til dig, der godt kan lide at spille fodbold
Vi mener at fodbold er et internationalt sprog som alle kan være en del af. Vi arrangerer fodboldturneringer hvor alle kan deltage, uanset sprog, kultur, religion, eller niveau. Vi oplever at vores turneringer styrker det multikulturelle fællesskab i byen, samt udfordrer dig fysisk. Vi har hold der kommer år efter år, fordi de elsker stemningen.
MULTIKULTUREL TURNERING

Vi plejer at holde én udendørs fodboldturnering og to indendørs turneringer om året. I gennemsigt samler vi 15 hold med folk af over 20 forskellige nationaliteter.

UNDERHOLDNING

Vi elsker at underholde vores gæster i NBD. Vi har altid underholding til både de små og store gæster, i form af vores Panda maskot der deler glæde til de små, live DJ musik og cheerleading dans.

PRISER

Vi uddeler priser til det hold der vinder turneringen, samt særlige priser til Turneringens Målmand, Bedste Trick, osv. De første tre hold får medaljer og pokal også.

Kontakt Alfred på 50 11 17 58 eller mail mwabala@live.dk hvis du vil gerne høre mere om turneringen eller hvis du har en virksomhed, som gerne vil støtte op og være vores sponsor.
Kommende turneringer
Sidste års vindere