Bliv medlem i dag og

få adgang til alle fordelene.

For 30 kr/md får du gratis adgang til vores events

Hvad får du som NBD medlem?

Gratis entré
Du får gratis adgang til Just Enjoy DK Café (adgang til koncerter, workshops mm.), fællesspisning (hver tredje måned), og fodboldturneringer (to gange om året). Udover det, får du 30% rabat til NBD Gallafest, som sker altid i slutning af året.

Rabat på kommende NBD produkter
Du vil få 30% rabat til alle vores produkter som kommer snart på vores webshop.

Fællesskab og netværk
Og så får du et netværk som ikke kan fås andre steder. Vi har medlemmer fra så mange forskellige kulturer, og det er bare sjovt at være en del af os. Og så får du muligheder for at lære ikke kun deres kulturer at kende, men også den danske kultur, og hermed få nogle værktøj til at  integrere dig bedre i Danmark, hvis du har behov for det.

* Der er ikke binding på medlemskabet, dvs du kan til enhver tid opsige ved at sende en mail til nydbaredanmark@live.dk

Hvad får vi hvis du bliver medlem?

• Vi får mulighed for at arbejde og blive ved med det vi gør – vi er en lille forening, men vi har kæmpe drømmer, dog ikke så store ressourcer for at kunne nå dem, uden nok medlemmer
  • Du viser os, at du er interesseret i vores aktiviteter og vores mission. Det er vi så taknemmelige og glade for, og det motiverer os til at fortsætte.

At være medlem, betyder ikke at du skal møde op til planlægningsmøder –  det er kun vores frivillige der gør det, men hvis du har lyst til at komme forbi, må du meget gerne gøre det. Der er altså ingen krav fra os til dig som medlem. Du nyder bare dit medlemskab ved at komme til de events du gerne vil.

Vælg abonnementsplan
Betalingsdetaljer